Livrare rapidă 24–48h
Ambalaj premium cadou
Garanție extinsă 2 ani
Plată la livrare sau card online
Gravare laser de înaltă precizie

Livrare & Retur

Informații despre livrare


Data estimată de livrare

Tot ceea ce comanzi la Cadolia este realizat special pentru tine. Termenele de mai jos includ și timpul de producție.

Metodă
Livrare estimată
România — Livrare Standard
26 - 29 septembrie
România — Express 48h
25 septembrie
  • Zile lucrătoare, excluzând weekend-urile și sărbătorile legale.
  • Prețurile includ TVA.
  • Momentan livrăm doar pe teritoriul României.

Informații suplimentare


Status comandă & notificări

După expediere, vei primi automat un email cu detaliile coletului, numărul AWB și link de urmărire. Păstrează numărul comenzii și adresa de email folosite la plasare.

Adrese și informații corecte

Pentru a evita întârzierile, te rugăm să te asiguri că datele de livrare sunt corecte și complete.

Taxe

Prețurile includ TVA. Pentru comenzile cu plată ramburs se percepe o taxă de 5 lei pentru procesarea plății la livrare.

Livrare la easybox (Sameday)
  • Când coletul dumneavoastră ajunge în locker, primiți notificare în SAMEDAY App și/sau pe email/SMS cu cod PIN și/sau cod QR pentru ridicare.
  • La easybox, scanați codul QR sau introduceți PIN-ul, iar compartimentul se va deschide automat.
  • Perioada standard de păstrare este de aproximativ 36 de ore de la notificare. Dacă aveți nevoie de mai mult timp, puteți prelungi perioada direct din SAMEDAY App (se aplică taxe; de exemplu, prelungirea cu 24h este ~4,99 lei – valorile pot varia).
  • Pentru ramburs la easybox, plata se efectuează cu cardul (la locker sau online în SAMEDAY App). Numerarul nu este disponibil la locker.
  • Dacă nu sunteți disponibil(ă) la livrare, în SAMEDAY App puteți redirecționa coletul către alt easybox sau reprograma livrarea, unde este posibil.

Politica de retur


La Cadolia, ne dorim ca fiecare piesă personalizată să fie la fel de prețioasă ca momentul pe care îl comemorează. Dacă articolul dumneavoastră ajunge deteriorat, realizat incorect sau pur și simplu nu corespunde așteptărilor, vă rugăm să ne anunțați imediat și vom face tot posibilul să găsim o soluție potrivită (înlocuire, remediere sau opțiuni alternative), în funcție de situație.

Condiții generale

  • Articolele noi, nepurtate pot fi returnate în termen de 14 de zile de la livrare.
  • Articolele nepersonalizate sunt eligibile pentru rambursare integrală dacă sunt returnate în 14 de zile de la livrare.
  • Articolele personalizate pot fi returnate pentru schimb sau credit de magazin (nu se oferă ramburs în numerar).

Schimburi

  • Trebuie să returnați articolul inițial înainte de a putea lansa în producție articolul nou.
  • Înainte de schimb, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții.
  • Dacă sunteți eligibil(ă) pentru restituirea diferenței de preț, aceasta se acordă sub forma unui credit de magazin. Nu se oferă ramburs în numerar. Creditul va fi egal cu diferența dintre prețul inițial plătit și prețul actualizat al produsului la momentul solicitării.

Articol deteriorat

  1. Accesați pagina noastră de Contact sau scrieți-ne pe WhatsApp la 0773 919 180 ori pe email la contact@cadolia.ro.
  2. Atașați o fotografie clară a articolului și descrieți situația.

Puteți returna articolul pentru rambursare integrală în termen de 30 de zile de la livrare.

Important: Toate retururile trebuie solicitate și aprobate în prealabil. Avem o adresă desemnată pentru retururi; coletele trimise la alte adrese nu vor fi acceptate sau procesate.

Politica de anulare

  • Pentru articolele personalizate, începem producția rapid după plasarea comenzii; anularea este posibilă doar dacă solicitarea ajunge înainte de intrarea în producție.
  • Vă rugăm să ne contactați cât mai repede după plasare; solicitările sosite în primele ~2 ore (în timpul programului) au cele mai mari șanse să poată fi oprite, însă nu putem garanta.
  • Anularea este posibilă doar înainte de expediere. Cererile sunt procesate în ziua primirii.

Pentru anulare, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență clienți la contact@cadolia.ro, pe WhatsApp la 0773 919 180 sau prin pagina de contact.

Cadolia își rezervă dreptul de a modifica această politică oricând. Orice modificări vor fi publicate pe această pagină.

Contact

Dacă aveți întrebări privind anulările sau oricare dintre politicile noastre, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți la contact@cadolia.ro, pe WhatsApp la 0773 919 180 sau prin pagina de contact.

Card cadou

Cardurile cadou achiziționate sunt nerambursabile.